Alla inlägg den 6 januari 2011

Av csa - 6 januari 2011 18:46

   

Idag vaggar svansen igen!!  

Fortfarande stel i nacken...men det ser bättre ut. Tack för att man har eget apotek tillgängligt. En gammal man ska inte behöva lida!!


De andra två har varit på långtur. Tung sådan. Men...är man kaxig och ser pigg ut så får man skylla sig själv...  Dock är det nog mer Vi som ser ut som långnäsor. För när grabbarna kom hem så ser den tunglastade ff pigg ut!!?   

Ja om man bara kunde få lite av sån ork i sig själv också...


Dagen har varit lugn. Vi har varit "strandsatta" här hemma pga att plogbilen verkade ha annat för sig. Tack så jättemycket! Betalar inte vi lika mkt i kommunskatt som andra som FÅR plogat för de bor på "rätt ställe" med de rätta grannarna???? Suck...kanske skulle sluta betala bara???


  
Men inga sura miner här inte...

Vi har pysslat lite med både det ena och det andra. Bara inne dock. Barnen har tröttnat lite på snön. Kloka barn man har!!! (Nej, jag påverkar dem inte och matar dem med mitt snöhat!!!)


    


Det blev bara naglarna som fick sin färg igår. Och ändå gick jag inte och la mig förrän vid 2 i morse??

Ja,ja...håret ska bli färgat idag istället och sen hoppas jag att vi kan röra oss utanför tomten. Inge mera uppifrån TACK!! så ska det nog gå bra...


Nu middag!


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards