Alla inlägg den 11 januari 2011

Av csa - 11 januari 2011 21:36

Jaha. Lagd för att ligga. Jag VET vart alla kroppsdelar finns. De gör ont nämligen...allihopa!!


Men det ska ju vara underbar smärta - träningsvärk - sägs det. Så jag gillar´t väl!?   


Så idag håller man sig lite lugn. Inte så mkt annat val ju...  


Skryta om dagen i övrigt vore väl att ta i.

Det är tisdag.   

Den värsta, längsta dagen i veckan.

Men...snart är den över!!  

Och jag tror att de 6 veckorna framåt (som vi ska träna inför cupen) så kommer de inte vara så hemska faktiskt, tisdagarna. Men träningsvärken kommer helt klart bestå! Och eftersom det finns några som har "lite bry" för detta veckoupplägget, så SKA jag ju spela varje vecka!!   

FYS!! Love you!!  


Planen inför Cupen är också klar. "Kan vi inte slå dem...så ska vi slå dem!" Lät inte det som ett bra motto??   
Undra fall barhänget därefter är inräknat i den planen??...


Eftersom jag befinner mig liggandes här, så har jag hunnit kika lite på teven idag.

Dessa byggprogram!! *morr* Man blir ju inte alls sugen på att göra nåt i den stilen. Onej!!  Ännu värre är ju att en utmärkt plan ligger klar i hårddiskarna (våra hjärnor)...*morr igen*...


Nehej...fortsätta kvällen med mer teve innan läggningen får det nog bli. Har ju hunnit vänja mig här framför. Bekvämt. Varmt framför kaminen. Gosigt.

Känns dock lite konstigt nu när vi fått tillbaka TV:n från prinsess-väldet.    Men jag klagar absolut inte!!

Visste knappt att det gick så många program på en kväll...har ju på sin höjd fått se vädret vid 22:30 sen länge tillbaka...


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards