Alla inlägg den 1 juni 2011

Av csa - 1 juni 2011 19:31

Som en gammal hackig grammofonskiva upprepar jag . . .  JAG ÄLSKAR LEDIGHET!!   Om nu någon inte uppfattat det redan.   

Dagen har dock inte varit helt enkel.

Känts som måndag, pga första arbetsdagen den här veckan, men påminnelser om att det var onsdag har haglat.

Men ändå så är det ju "fredag" på ett vis.

Det är rörigt med kortveckor hörrni!   


Jag och Ida sitter just nu och spelar ett bokstavsspel, Kaj är med Hannah kom precis hem från affären med massa gott till grillningen. Blir lite sen middag idag, men vi fikade så länge och så . . . det är ju "freeedag" idag så det gör ju ingenting att det blir en uppesittarkväll!   


Jag har dock EN plan för kvällen. En god plan!

  Ona Mojito for Me!!!!   
Fast . . . jag tar nog en Stina-variant. En utan "ogräs".   
Blir så "gräsligt" mellan tänderna med.


Nej hörrni. Nu är det visst Fällan (spelet) som gäller, enligt dottern. Vore väl själva f*n om jag inte kunde få vinna EN gång iaf!!


Godkväll på Er!

  

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards