Alla inlägg den 15 juni 2011

Av csa - 15 juni 2011 21:32

    Ett lååångt inlägg gick just upp i rök. Vem tog det för mig?? Nu blir jag sur! Och en sur Stina är ingen snäll Stina.   


Och hur sjutton ska jag kunna komma ihåg vad jag hade plitat ner då?? Om det var viktigt?? SÅKLART! Alltid viktigt med mina rader jue.


*morr* 


Nåväl.


Idag var då. Och då och då var den bra.   Och då och då biter jag mig i läppen. Hårt!


Sambon ligger ff i väldigt hög feber. Jag ska inte vara sämre. Eller jo, lite sämre är jag faktiskt. Jag är bara på gång in i skitet än så länge. Det är då helt sjukt. Vadärför detta nu då???


Imorgon har Ida avslutning. Ingen av oss kan närvara.   Jävla skityrken man har. Näe . . . för att fortsätta sprida salt (påbörjat på FB) så skulle man ha enkelt yrke. Lärare typ.   Bara ledigt . . . och så lite ledigt på det!   


Tur vi har mormor som kan närvara och beundra våran lilla söt! Rosa från topp till tå ska hon vara. Å va jag är baskad för att jag inte bett om ledigt.


Om det vore rätt i systemet så skulle hon få sommarlov nu. Men . . . vi är fortfarande inga lärare så hon får vara på fritte i bra många veckor till. Och pytteliten får stanna kvar på dagis. Jag mår f*n dåligt av denna vetskap. ALLA barn borde få minst 10 veckors ledigt. Behöver ju bara se på mina egna hur trötta de är. Inte bara en annan som har blodsmak varje morgon klockan ringer. Blä för systemet!!


Nehej . . . dags att sova.


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards