Alla inlägg den 6 juni 2011

Av csa - 6 juni 2011 20:51

Inser snabbt här att underbart är snart över . . .   

Jag är nog gjord för att vara ledig. Jo, så måste det vara. Jag älskar att ha "ingenting" att göra. Älskar att ta timmarna som de behagar. Det är det bästa för mig och mitt välmående.


Men. Blickar tillbaka idag istället.


Varit och hälsat på Bosse- och Idavalparna idag. För det första, vilket ställe de bor på. Snacka om underbart!! Hästar, sjöutsikt, stort fint hus. Underbart läge. Så vill jag bo när jag går i pension!! Kan man få gå imorgon???  


Finns en hel del bilder vi tog idag. Bjuder på några.


                 


Riktigt mysiga, glada valpar var det som mötte oss! 
Mamma Ida och mormor Giggi var pyssliga damer, så ingen nöd gick det på dem heller.

Snart flyttar de hemifrån. Alla utom lilla "Klara" som ska stanna. Hon hade en ljuvlig personlighet. Maggan kommer inte ha en lugn stund med henne, tror jag   

 
Här vilar hon . . . inför nästa busomgång.


Det var väldigt varmt idag när vi var där. Så de gick inte på högvarv direkt. Men vem har gjort det?? PHU!   
Ännu en anledning att befara inomhusaktiviter imorgon.   


Efter några timmars gos och fika så begav vi oss hem. Slut som en vissen tulpan så somnade jag(?!!) direkt.

Är inte alla 100 här, det märks. Eller snarare så märker jag det själv.


Nu är småtjejerna i säng och jag ska i duschen och förhoppningsvis så sover man gott i natt.

Kan om inget annat drömma om de ljuvliga små liven från idag. En favvo hittade jag. Han var en riktig gopropp. Fick han inte komma upp i knät så satt han bredvid mig och krafsade på benet tills jag plocka upp honom. Och sen fick jag så många pussar jag bara orkade med. Inget bitande alls.

Sånt här kan man leva länge på.

Tack Maggan och Svante för idag!


 


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards