Alla inlägg den 12 juni 2011

Av csa - 12 juni 2011 22:06

Söndag. Kväll. Trött.

Har jag skrivit det förut???   Neeee . . . konstigt!

Det händer liksom varje vecka har jag alldeles själv kommit fram till. Kursetta här!   


Har idag varit världens bästa sällskap. Jag är närvarande, kommer med goda råd och är totalt ohjälpsam för övrigt.


Karln har legat på knä hela dagen och jag är ju inte ett dugg förvånad över att ett frieri INTE kommer!

Nej, rabatterna fick hans uppmärksamhet och gud så bra det blir! En fröjd att vara skådare av. Bara lite mer kantsten så . . . oslagbart snyggt! För lite mera plantor kom hem idag. Ska bli spännande att se vad de ska utvecklas till.


Vi har en ful trapp här hemma. Den skulle bli bra, den var uttänkt. Men nu är den helt plötsligt totalt waste! Den ska bort. Och typ något heeelt annat ska till - kom vi fram till efter lite samtal, tumstockshantering och samtanke.


Ju mera av trevligt ju trevligare blir det.


Växtligheterna i grödolandet växer som fasen! Det blir nog en och annan lök och potät som gror allt. Och för inte tala om tjejernas jordgubbar!! De är så malliga över "sina" gubbar så.


Doggarna mår och lever. Jag drar ut pälsen på en och försöker dra av på en annan. Den tredje får göra som han vill med sina strån. Han är bara söt!

Tjejerna pratar rätt mkt hund här. De vill ha varsina valpar. Gissa rasen vore en höjdare att lägga ut på nåt forum.

Kan ju tala om att för er läsare att det är modeller dölångt ifrån någon långhårig, stor 50-kilos. Nej minsann, det är en liten ras och en om möjligt ännu mindre.

Va fän? Har jag misslyckats i min uppfostran totalt??


Just ja. För den som hittar . . . Hemsidan har fått sig lite omfix. Det kommer mera.   För den som orkar vänta.


Barnen sover för länge sen.

Sambon och jag soffhänger ihop med hundarna.

Njuta ut de sista av v. 23. Vågar ännu inte påbörja en nedräkning till semestern. För långt. Usch!!   


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards