Alla inlägg den 27 juni 2011

Av csa - 27 juni 2011 19:05

Sitter på altanen i skuggan och har hävt i mig Resorb. Har aldrig provat det förr, men eftersom jag såg dubbelt när jag kom hem och skallen kändes som den innehölll 1 kilo sten . . .  så provar jag väl.

Hellre dricka sånt här (om det funkar) än äter piller.


Det har gått hyfsat bra på jobbet. Då pratar jag tiden det tog från jag kom tills jag fick gå hem igen.   

Rätt mkt stillasittande idag. Passade mig och min mage bra.


Det absolut bästa just nu är längtan till semestern.

Det finns en liten tjusning i att den inte är här ännu.

Man har HELA HÄRLIGHETEN framför sig!!

För tänk alla som började idag. De har alldeles strax en dag mindre kvar av ledigheten!   
Medans en annan har en dag närmre!    


Igår var jag snabb insåg jag nyss. Skrev ett sent inlägg och loggade ut direkt. Och inlägget är nu borta?! Hm . . . får väl klara mig utan det.


Strax middag och sen blir det isdusch. Mer händelserikt än så blir nog inte den här dagen. För sen har jag lovat mig själv att gå och sova - TIDIGT!


Kommer jag fixa´t?!


ps.

Imorgon: Kom ihåg att köpa ny omgång med fästingmedel till hundarna. Dante hade igår 10 st som satt fast och några till hittade idag.

Det var länge sen sist . . . som tur är! Stackarn är sån fästingmagnet!   

I HATE THEM!!!!   

ds.


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards