Alla inlägg den 3 juni 2011

Av csa - 3 juni 2011 00:32

Jag har fallit i koma. Suget, orken och lusten liksom rann av mig någonstans igår . . .

Är det bara så att jag behöver lite oftare ledigt för att orka ha mera ledigt när det är ledigt??   hehe . . .


Slår lite mygg och knott här och ska i säng inom bums.

Det ska ju åkas till Charleswood imorgon.

Eller det är vad jag hoppas på iaf! JAG ska åka själv!!   Jag och tre hundar . . . det kan inte sluta bra?!

Ni hör ju.
"-Kan någon i Sundsvallstrakten sätta på kaffe frammåt kvällen, för jag kommer nog förbi en sväng!?"    


Har annars bara varit och shoppat idag. Packat allt till barnen och haft tassvård. Och ätit grillat. Det är livet det! Sänk priset på tonfisk nu bara så kan jag leva på grillat!
Påbörjat en seg packning åt mig själv, men det går inte sådär jättefort kan man lugnt säga.
Hoppas jag hittar motivationen imorgonbitti!


Jag måste bara sammanfatta dagen med roligheter:


  GRATTIS LINA OCH CHRISTIAN till Pluppens BIR och BIG-3!

 GRATTIS JOHANNA (och Lina) till Mollys BIM!

 GRATTIS CIA (och Lina) till Bubblans BIR och BIG-5!

GRATTIS ANNE-LISE till Lunas BIM i Norge idag!

= tre stycken Bossebarn och ett Dantebarnbarn har visat framtassarna idag. Så roligt!!


Neehe . . . sova var det visst jag skulle göra ja . . . DET är jag ju bra på iaf!


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards