Alla inlägg den 6 juli 2011

Av csa - 6 juli 2011 23:03

Har sagt Gonatt för länge sen "både här och där". Men som synes sover jag inte så mycket va?!   

Men för några timmar sen. DÅ sov jag som ett litet barn.

Badade tjejerna, sen skulle de få titta på Boog och Elliot 3 vid läggningen. Den har inte deras mamma sett!   Skulle bara kika lite . . . en liten stunds mysande och snusande på dem . . .

Vips så:   - och Jag var nog den som somnade först!


Vaknade av att filmen tog slut . . .


Nåja, behövde nog den stunden. Idag har jag varit vid medvetande men inte mera än så på jobbet. Nytt rekord i jäspningar! Varför så jädrans trött??? Iofs så fick jag en hiskelig väckning imorse. For upp som en besatt och dansade jenka över hela sovrumsgolvet. En förskräckt Falcon tittade på och undrade väl om han skulle bli trampad på eller inte.   

Sendrag - i BÅDA vaderna!!! Vad är oddsen på det liksom? Brukar aldrig ha sendrag längre. Värre var det förr när de förbaskade ridstövlarna skulle på och av 10 ggr om dagen.   På den tiden var det OFTA jenkadans!


Det skumma är. Just inatt/imorse, så var vi 3 stycken på jobbet som vaknade av detta!!

Vad är det som sker???


Känner mig nog tillräckligt seg för att ha stor möjlighet att somna om i min egen säng nu. Värt ett test!


Det närmar sig . . .



Avslutningsbild idag.
En norrländsk goding!   

Fina Foppa!  

Tack matte Lena för korten!!   

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards