Alla inlägg den 18 juli 2011

Av csa - 18 juli 2011 23:48

Kärlek på tassar  


 ( . . . och en närapå krockad liten Hannah härom dagen.  )


Vackert på alla vis.
Mattes killar. Alla tre.

  



Av csa - 18 juli 2011 13:18

Jamen visst. Det funkar utmärkt att vara ledig när det regnar också.

Jag är inte gjord av socker.

Dock undrar jag varför det kallas hundväder?

Falcon är hund i allra högsta grad. Han går helst inte ut när det öser ner. Han går inte ens ut efter 3 förfrågningar.

Äh den där ordslingan får vi ta bort helt enkelt! För passar den inte in på Falcon så är den fel!


Det går bra nu. Det blir högt, men tätt och det blir bra det.   Vem vet vad som ska vara på insidan.   Planerna är nog i box nu. Inhandling numero ett om nån timme.


Just ja. Rättad. Jag kan lägga till Snäll också under mina tjänster. Men det är DYRT!   Alltså inget jag rekommenderar så där till svenssons.


Ska gå vidare här nu . . .

En apelsin gör inget äppelträd hörrni!
(Translation: Jag har inte tid att hänga här mera . . . )



Av csa - 18 juli 2011 00:03

Ja, jag tror bannemej jag ska starta eget.

Jag har en hel uppsjö med "tjänster" jag kan delge och ta hiskeligt bra betalt för.


Idag - Sjuksyster. 120 kronor kunde jag fått rätt ner i fickan för borttagning av ett stycke fästing + tvättning med alsolsprit


Typ ett år sen - Psykolog. OOOOOOOOtaliga timmars tjänstgöring med både en och två och emellanåt tre personer på både kvällar, nätter och röda dagar. Ujujujjj . . . kunde gett bra slantar det! Va tar en pyssolog egentligen?   


Omåomigen - Hundtips. Ja se prislappen på detta är skyhögt! För den där Börjesson. Hon som kan läsas om i Hundsport, kastandes bajs efter en "kollega". Jag hon är nog inte billig. Och det är då mer blaha än bra som kommer ur den tantens mun. Det klarar jag också av!


Litedåådå - Elak. Minst 3000 spänn i timmen för att tala om för någon att den kan lägga ner det den håller på med. Ingår även en glasklar beskrivning på varför!


Jaha, då är det väl bara att ringa och säga upp sig efter semestern nu då?

Ja, inte tidigare. För jag vill ju såklart "gå klart den".   

Tänk jag har bara haft 2 dagars semester hittills.

Å två dagar helg.

Rätt coolt.

Rätt lång tid kvar.

Rätt mkt att göra på den tiden.


Nej, hann inte klart veden idag. Hade ju fullt upp med att vara elak/sjuksyrra/barnpassare och arbeta med förberedelser inför nästa jobb här hemma.

Man e väl kvinna liksom . . . anpassningsbar!  

Ciao på några timmar!


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards