Alla inlägg den 12 juli 2011

Av csa - 12 juli 2011 22:03

Sitter ute och njuter ut det sista av en lååååååång tisdag. (Slåss med mygg!!!)


Har lite bilder från idag. Vill ni se?

Äh . . . ni har inget val   . Här kommer det ett gäng.


             


  Falcon skrattar   
(Egentligen: -Jääääsp . . . va tråkig du är med den där kameran matte . . .)


           


  Och det här ÄR en sjöjungfru! Molnet alltså!   
(Vad Lisa och Ingrid än säger . . .   )


Och det här.
Ja det är arbete!   Liten del av mitt "plocke-pinn".


Tjejerna har haft sommarlov med faster de. Igår var det poolbad m.m och idag hade de varit ute och åkt båt till en ö, badat där och såg ut som fjärilar när de kom hem. Söta va??


Pratat med min pappa i telefon. 10 grader hade de det uppe vid tjukke slekta. Ojoj. Kallt säger jag.   Men de har det nog så trevligt att de inte fryser kan jag tro. Önskar jag också vore där. När??? ska jag ta mig de många milen dit? Ja, det är en fråga jag inte hittar svar på. Inte just nu iaf.


Ett riktigt busigt väder var det vid mitt jobb idag. Jag mös och åskan gick. Tanken om att "nu behöver jag inte vattna när jag kommer hem!" grusades dock totalt NÄR jag kom hem. Det var torrt som fnöske här. Nåja, det kommer nog. Regnet alltså. Väntar säkert bara in min ledighet.   


Som ett fint avslut idag så måste jag ju fullfölja min nedräkning. En fin siffra blir det idag!


1!!!!


Ja de är då härligt att den snart är kommen.

Snart . . . imorgon . . . efter klockan 16 . . .


JAG LÄNGTAR!!!






Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards