Alla inlägg den 9 juli 2011

Av csa - 9 juli 2011 19:59

Det är lite tungt idag . . .


Tycker såå synd om Gro och Kristoffer som väntat på en efterlängtad kull med valpar.

Ultraljudet gav HOPP då det var MASSOR av foster i Yennas mage.

Men . . . så hände då det som inte fick hända . . . livmoderinflammation och därmed . . .   



Bosse (och självklart vi också) skickar ALLA GODA TANKAR vi bara kan till Yenna så hon får blir frisk snabbt!


   Det är såklart jättetråkigt när sånt här händer.
Men det som hänt kan man tyvärr inte göra något åt.

Framtiden kan man dock hoppas på!!

  Krya på dig vackra, snälla, goa Yenna!!!  

 



Av csa - 9 juli 2011 00:12

Natt var det här!

Ja, säkert hos Dig också. Iaf om du bor i Sverige, typ.   

Har en analkande dusch. Som jag aldrig kommer upp till.

Bästa som finns. Somna ny-ren och då gärna i ny-bäddat.

De e vardagslyx det!!   


Saker å ting ska börjas i tid hörrni.

Sommarlovet började ju idag för mina döttrar.

Vid läggningen, som för övrigt var så jätte-för-sent den bara kunde bli, så uttalades det:

-Men mamma! Vi behöver ju inte sova nu jue. Vi har ju liksom SOMMARLOV - FAAAKTISKT!!!! och då kan man vara uppe hur länge man vill!  

  

  Sådärja.

Det ska börjas i tid.


Vilka minnen. Från den tiden när man var där själv. 10 veckors slötid med endast 3 grejjer av "måsten" på schemat.

Fest

Sola

Kompisar


Lyckliga Jag, och säkert ännu mer LYCKLIGA sambon, kan ju iaf inse att inget av ovanstående nått döttrarnas "måste-göra-under-sommarlovet-listor" ännu.

Men det säger väl bara PANG och så är dem där . . .   


Kan inte sluta fundera på en sak.


Vad kan tänkas vara rätt yrke för mig???


Sov på den, åt mig, Du. Vi kanske kommer på nåt riktigt bra ihop?   


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards