Alla inlägg den 2 september 2011

Av csa - 2 september 2011 22:10

Men bläääääää så jag mår!

Sen jag kom hem från jobbet så har det bara gått utför . . .   

Halsen känns som ett stort sår!!!!

Nyser, snorar och täppt samtidigt.

Det här är inte min vecka!!   


Skulle varit intressant om man hade fått sett löneförhöjningen. Om det nu blir någon?? Fast, kanske bra att jag inte kom in i systemet, för nu kan jag ju kolla NÄSTA vecka istället. Det kanske bara är av godo? Hoppas . . .


Och mitt lilla "efterlängtade" brev kom inte idag heller. Snacka om magsårs-varning. Kan de inte bara kasta beskedet i ansiktet på mig NU. Det känns som väntan inte är till min fördel . . .


Äsch, går och lägger mig och hoppas jag kan må bättre imorgon. Jag har ju en tvättstuga att passa och så hade jag hopp om att kunna ta med prinsessorna till gulle-Lola medans vi väntade.


Positiva tankar . . .


Det är HELG!

På söndag .- Idol-start!

Vid en drömvinst i helgen ska jag nog ha en sån här:


 

Tänk vilket ställe att spendera kyliga vinterkvällar i!!
Ångbastu med bubbelbad i. Nära paradiset!!


Om den riktigt stora drömvinsten skulle dyka upp så . . . Ja?! Vad skulle man göra då??


Dream on. I drömmarna finns bara möjligheter och lycka!

Gonatt!


Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards