Alla inlägg den 19 september 2011

Av csa - 19 september 2011 20:59

Idol:at klart alldeles precis. Jomen självklart att man kollar på det! (I år igen . . . som förra året . . . och säkert nästa med . . .)   Vanedjuret inom mig has just spoken.

Favvo´s har jag såklart börjat leta också.


Ska vara jätteduktig och gå och lägga mig om nån minut också.  Jag har ju äntligen lärt mig att måndagar SKA vara tidigt läggning på. För sen kommer ju dagen som Gud glömt . . . tisdag . . . jäspningarnas dag.   


Brudarna har varit på Knatteskutt och haft friidrott på schemat idag. Höjd- och längdhopp och gud vet vad mer. Sambon var ju där med dem.   


Jag stannade hemma och Ikea:de. Kan man inte vara där IRL kan man ju alltid internet-planera "där" iaf.   Sängattiraljer på närminnet. Sultan x 2 "fönstershoppade" jag och mitt alterego fram, för vårat bästa.

Nu ska jag bara hitta nån som vill betala kalaset också. Bara för att bryta ett mönster på sambons magnetremsa så ska nog brorsan få det här kalaset istället.  


Måste ta och fundera ut om mina hundar ska få vara arbetande mera. Hör saga på saga om hur de numera äger fikarum både frukost- och lunchtid . . .   Så OM ni skulle stöta på mina hundar och de beter sig olydigt på nåt vis. Skyll på min sambo! När de var under mitt "våld" så var det ordning på dem!!!

Tänk att man alltid ska behöva lära sambon om och om igen vad som är rätt och fel. Hundarna förstår ju första gången jag "morrar". . .


Time to nighty-nighty.


Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards