Alla inlägg den 4 september 2011

Av csa - 4 september 2011 23:11

Efter febernedsättande, sömn, vatten, mat och dusch (som btw var det svettigaste och mest konditionskrävande jag gjort på länge!!) så inser jag att jag inte är Superwoman.
Men jag lyckades iaf få ner febern med en hel grad under dagen!! Yeeeaj . . .   

Helt sjukt att några få gradantal kan göra en helt livlös? Usch . . . sover bort mitt liv. Paniken ökar. Missar ju dagar såhär.   


Får vackert lägga mig (igen) och hoppas på ännu en dags recovery helps to fix me up!


Krya på Er!

(i förebyggande syfte. för detta vill ni inte ha!!!)


Av csa - 4 september 2011 15:02

Vart är jag? Vem är jag??


Veckan snart slut.

Och jag likaså.

Haft den värsta natten på länge. Och igår minns jag inte så mycket av.

Har aldrig varit med om maken till åkomma och komma över en snabbt!!??
Febern var lite väl hög. Normaltempen ligger ju på 36 grader.


 


Idag har jag inte lika hög temp som igår, tack och lov.

Men känner mig fortfarande helt manglad. Och långt ifrån rätta gradantalen.

Känner mig helt ärligt SKITARG över detta. Såå mycket jag hade velat få göra den här helgen. Och såå mycket vi hade behövt fått gjort. Fint väder också. Riktigt pissed.

Men vad ska man göra åt enländet??



Det enda rätta är väl att be till högre någonting och häva i sig vätska under de vakna minutrarna det blir.

Inte många till nu . . . Gonatt
Hoppas jag vaknar till Idolpremiären ikväll . . .



Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards