Alla inlägg den 20 september 2011

Av csa - 20 september 2011 18:38

Rätt nöjd! Okej, rättelse - JUBLANDE NÖJD!

Min plan . . . efter "iKEA-fönstershoppandet" gick i hamn.

Jag väljer ut (självklart redan klart!!) - och brorsan betalar!   


Men jag är ska väl inte vara förvånad? Hur skulle han kunna motstå sin söta lillasysters önskningar???  


Annars lunkande dag i rask takt med massor av dunkande tänder.

Imorgon skulle jag ju varit hos tandis, men tyvärr (för mig) så ringde de och ombokade min tid.   Så nu får jag stå ut ytterligare en vecka.

Men, ska jag klaga ens? Jag har ju hittills pinat mig i två . . . *host* . . . tre ? . . .  + lite flera månader.   

Bara å hugga in på godispåsen (tack Elin  ) och glömma tillståndet.


Middagsdags och lite städning nu. Sen Idol. Såklart. Och hinns det med så kan man ju ta och börja med lite nedmonteringar inför torsdag. Men, det går ju att bara soff(t)a sig igenom kvällen också.   

Och som det ser ut just nu, så blir det ledig måndag nästa vecka.


Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards