Alla inlägg den 14 september 2011

Av csa - 14 september 2011 17:44

Länge sen nånna ord här. Jag vet. Orsaken är "blödande" huvudvärk kvällar och nätter igenom.


Men just nu är jag "på topp".

Jag har idag varit hos en alldeles ny tandläkare (för mig) och jag har förvisso hittills bara gapat stort och fått förklara en hel del . . . men jag tror verkligen på denne!!!
Eller så är han synsk?

Dock var besöket en stor chock för mig. Jag var inte långt från tårarna när jag åkte hem. Olyckliga tårar . . .

Jag fick veta saker jag inte kunnat tro ens om jag tänkt jätteelakt. Vilket i vanliga fall inte brukar vara så svårt för mig   , men att någon kan ha "misshandlat" mig så här. Det trodde jag inte om en tandläkare.
Funderar SKARPT på en stämingsansökan, men då jag vet att gubben i sig gått i pension så måste jag klura vidare på vad detta innebär.

Det jag var med om idag under 1½ timmes tid var det iaf riktig religiösvarning på!
Och fixar han mig ska jag kyssa marken han går på. Han har lovat att det går. Ska bli kul att se facit sen. Men vägen dit är lång . . . och säkert jättedyr!! Men jag tänker satsa!! Jag har ju massor att förlora på att inte ta chansen.


Låter säkert jätteknäppt, men jag ser fram emot nästa veckas besök. Min allra första rotfyllning ska då fixas.


Annars så är det mycket här. Vääääldigt mycket på gång. Men allt kommer bli galet bra tror jag.
Hundarna går det framåt för. Den ena är ingen vacker syn men på bättringen efter sin sårskada. Den andra tränar på flitigt i stort sett varje dag. Han kanske kan bli en duktig bruksvovven en vacker dag? Om inte annat så har vi skoj på vägen mot "vad-det-nu-än-blir".


Nån dag kanske jag får tid för hemsidan också. Har fått en massa jättefina bilder att lägga ut. Tack så jättemycket till Er alla som skickat hit dem.   

Men, hemsidan i sig är ff ganska "jobbig mark" att beträda . . .


Dagens coolaste: HANNAH har en lös tand - för FÖRSTA GÅNGEN!!!   


Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards