Alla inlägg den 10 september 2011

Av csa - 10 september 2011 00:46

Eftersom jag inte har hälsan med mig . . . så vet ni det!


Annars blev jag såå glad igår, fast jag insåg inte det riktigt superba förrän efter en lång stund förvisso . . .

Min bästa J kom förbi igår. Det var så länge sen vi sågs, men sånna är ju vi. Man kan kalla oss för sällsynta vänner.   


"Vi ses aldrig men vet alltid vart vi har varann!"


Och hur dumt det än må låta så fick hon verkligen upp ögonen på mig (och senare även sambon min) över en sak. Viktig sak.


Garderoben for Gods sake!!   


Och så rätt hon har. Att vi inte kommit på Den?!

Men så är det väl när man snöat in på en sak. Ja, ni vet . . . I mörkret är alla katter grå . . . man ser inte skogen för alla träd . . .


I am a believer on this one!!


Och om sambon fortsätter ge mig massage så blir det nog lite bättre nu på en gång. Fast då i axlarna då . . . inte i garderoben.   

Nu en gammal goding - Forrest Gump   Finns det en klokare replik än: "Life is like a box of chocolate . . . "


  Ja . . . glass funkar ju också rätt bra i många lägen . . .

  


Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards