Alla inlägg den 18 september 2011

Av csa - 18 september 2011 21:46

Grådassig/regnig dag i relativit lugn.

Karln har roat sig på annat håll än hemmavid dock. Och så undrar han varför han inte "hinner nåt"??

Hm . . . kvinnor är smartare än män va?!?!!?  


Hade jag dock ägt en motorsåg hade det varit möjligt med lite mer action på hemmaplan också.

Så hysteriskt bla-ha trött på eken här utanför. Enorm är den och hur sjutton ska man kunna fälla den utan att behöva ny bostad? Dilemma. Och skräpigare otyg får man leta efter!!!!

Och för inte tala om grannens björkar åt andra hållet som förstör våran mottagning för tv:n. Han ska tvingas att kapa ner dem! Så är det bara. Don´t take no for an answer.


Hittade idag en låda full med gamla foton. Usch och samtidigt ljuvligt att se. Det jobbiga med den var att det var så många f.d vänner med på kort . . .

För inte tala om de bilderna från huset när vi flyttade hit. Jag och sambon är rörande överrens om en sak - HUR F*N TÄNKTE VI??? Hur sjutton ORKADE vi ta tag i vad det då var??? Dock måste man väl klappa oss på axlarna för det oerhörda jobbet vi lagt ner för att få det till vad det är idag. För knappt ett hörn är från ursprung.

Ja jösses, vilket arbete säger jag bara. Helt otroligt.


Och än är det inte väl inte helt klart.   


Next up, få ordning på tv-rummet, fixa vårat nya "sovrum" och därpå göra vårat f.d sovrum till Idas och vidare in i Hannahs och fixa det.

Samtidigt har vi ju ff delar staket kvar att få till.

Parkeringen.

Källardelen vi förträngt.

Väggen med stort V.

Hur många timmar finns det på ett liv???


Nu blir det iaf gonatt härifrån. Nästa vecka kan bli den mest osociala i mitt liv. Jag kan nästan lova att jag inte ens hinner svara i telefon, om nån behöver nå mig - prova v. 39 ungefär.  


Adjö vecka 37.


 


Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards