Alla inlägg den 8 september 2011

Av csa - 8 september 2011 18:07

Kan det vara så att dessa har gjort något man kan kalla effekt?


     

Mina goa vänner just nu!

Sjukt . . .


Jag har "peppar, peppar, peppar, peppar. . . " hållt mig precis under 38-sträcket hela dagen!   

Det är ju inte bra liksom, men fasen det största framsteget hittills!


Har annars hittat andra "bra" tecken.

För att vara mig kan de bara betyda gott. För andra not så gott.   


Jag ser ljust på framtiden.

Ser ljust fram emot att bli Jag igen.


Av csa - 8 september 2011 12:36

Önskar jag hade nåt upplyftade att delge.

Men då får ni söka er till nån annans pladder. Här går livet i samma hjulspår som tidigare.

Kort och gott CRAP rakt av.


Igår hände det dock nåt helt senationellt.


Natten tills igår så blev det liksom ont i hela skallen, konstigt ont. Jätteäckligt tryck.

Ringde VC och fick en tid inom en halvtimme!!

Åkte ner, fick komma in, fick min diagnos, fick recept, hämta ut receptet och åkte hem.

Allt detta hände INOM EN TIMME!!!

Har aldrig varit med om denna effektivitet någonsin.

Iof så, diagnosen hade jag ju redan ställt själv - Bihålsinflammation - så jag fick ju egentligen bara hjälpen till medicin men iaf!!!


Så igår tog jag min första kur. Ska försöka peta i mig nåt att äta nu så jag kan ta mitt piller idag också.


Annars så har jag inte så mkt annat att säga just nu mer än . . . Kan jag inte få bli frisk?????

Kan jag få tillbaka mina tvkanaler iaf?????

*suck* Jag är rätt trött och arg på allt nu! Jag lovar ni skulle känna likadant om ni var "här" . . .

Tack till alla er med goa hälsningar. DE VÄRMER!!!



Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards