Alla inlägg den 3 november 2012

Av csa - 3 november 2012 21:57

Gladeligen så kan jag meddela att dagen varit (otippat) till belåtenhet. 

Visst tänker man på vilken dag det varit...minns...saknar... Men det behöver jag inte just Idag för att göra. De är med mig alla dagar, mina Helgon.

Idag har jag haft det bra med den vetskapen.


Många bäckar små...men i det stora hela...

Det behövs en bra vän som livar upp en! Tack vännen   fasen va jag har fått skratta idag!!!... Fel kan bli rätt och omvänt kan man säga...men skratt har det gett och det är jag tacksam för.


Om man ska tro på sånna här smycken, magnetiska...så kommer jag ha hälsan som i en liten ask framöver också!!   

HerreGud. Ska jag både få skratta och må bra framöver nu??   

Vad är det som händer med mitt liv????   


   

Fina tyckte jag, när jag beställde dem.

Så jag nöjer mig med det som "hälso"bringare   

Ringen fick jag fel storlek på (tyvärr) men...det ordnar nog upp sig.


Trav idag. Sambon åkte själv. Kanske var det just det lilla som skulle ge turen? Hehe... Duktiga kameler som sprang åt "rätt håll" idag!!   


Så har man lite å vara glad och stolt över också!! Bosses "små" goes Europa.

I Danmark fick den lilla norskan Excellent 3, av 11 i klassen, på en tillställning med hela färgskalan tydligen. Grattis!!

I Prag slog en liten tjeckier till med Excellent 1 CAJC och BOJ. Om jag fattar språket...så ska väl detta vara nåt i stil med ett Juniorcert...och BIMjunior...eller? Rätta mig gärna om jag har fel! Men en strålande förnöjd ägare med orden: "Han rör sig som en Gud!!" och tillika en mallig uppfödare...ja då behöver ju knappast jag var missnöjd.     


 

Nåågot lik sin far va?!

Japp. Jag är stolt över denna skapelse!!   


Pappa Hund ja...ja han har varit oförskämt nöjd han idag. T o m McD har han firat på. Är det helg så är det väl...   Dock firar jag inte att jag ff kan klappa loss kostym. Suck... Tur i oturen så hade man inte anmält till varken Växjö eller Danmark. Ibland är man smart!! 


Om man ska fortsätta glädjas åt nåt så får det väl vara att idag sa det "poff" i örat så nu hör jag liksidigt igen!   

Snön lyser med sin frånvaro!!   

Och ännu finns det smilies jag inte använt mig av...   


Tack för mig, Hej!


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards