Alla inlägg den 12 november 2012

Av csa - 12 november 2012 22:35

Jomen detta börja fint. Eller?!

Och så på det...

Läste precis Aftonbladet. *suck*...SASledningsgrupps stora uppoffringar!!!    

De behöver väl inte gråta...högt uppsatta chefer får alltid nåt nytt. Om inte annat så kommer det fallskärmar...eller sånna "bidrag". Men hur känns det i plånboken för de som "arbetar" där??

Har inte varit så insatt så jag ska förstå nåt av det där tror jag. Hur hamna de i krisen ens? Äsch...de får ge sig snart!!

Satt och funderade på hur denna lilla Håla ska överleva när företag efter företag snart har halverat halveringarna av personal. Somliga finns snart inte kvar är jag rädd för...

Men det känns som det är dags att utöka oron. Hur ska Sverige gå runt???


  


Tog fys för första gången på veckor idag. Bra Stina!! Trampa på så vattnet stänkte. Röda kinder och solsken i blick. Härligt!! Det lär dröja tills nästa gång det sker.


   


Har setat och försökt fatta nåt av en "enkel" utvärdering från skolan. Okej. Nej inte okej. Opersonlig! Det där gilla jag inte riktigt... Imorgon kommer en mer utförlig. Hoppas jag känner igen huvudpersonen då då!!


  


Nu ska jag nattas. Projekt imorgon. H or H för att tro nåt...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards