Alla inlägg den 8 november 2012

Av csa - 8 november 2012 19:38

Nöjd e ja!  

Iofs...det blev alldeles för kort stund på Ikea för att jag ska känna mig nöjd med just det momentet av dagen...men jag har iaf fått vara där! Och jag lovordar deras grillade kyckling, med strips och bea. Var inte alls dumt som middag. Sämre har jag intagit.

Det har ju hänt jordens grej där sen jag hälsade på sist. De har PIZZABUFFÉ för 29 spänn jue!!   Nästa resa får det bli sånt.


Men en sten lättade idag. Stressade hem som en tok för att komma iväg så snabbt som möjligt till Erikslund. Men det var det värt! Ungarna lyckades enas med oss päron och fick köpa på sig lite skor!! Ida 2 par och Hannah 1 så nu kan det kommer mer av det där äckliga som kom ner i natt... Att traska runt i tennisskor funkar inte så länge till tror jag. Så jag skaffa ett par dojjor för transportsträckor jag också.

Förra året fick jag ju ett par vinterskor...som "någon" la beslag på, innan jag typ hann prova dem...så hela förra vintern spenderades i tennispjuck. I år inte!   Synd att man inte hinner med allt...för då hade jag ramlat in på Usport också. Men det kommer väl en helg??  


Ikea gav mig små stolkuddar, en badrumsmatta, gott och lite till.


Nu intas en hink kaffe så jag orkar hålla mig vaken till Revenge. Jösses så sömnig!!! Men när det vankas hämnd...ja då kan man inte gå å lägga sig inte!!


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards