Alla inlägg den 26 november 2012

Av csa - 26 november 2012 21:09

...om varför man betalar TV-licens. Eller för all del, varför man har tv överhuvudtaget. Det är ju bara SKIT på´n. Kan jag får betala för torsdagar och lördagar, bara?? Om det finns ett "köp 3 betala för 2" så kan jag tänka mig att handla fredagar också...men bara om Xfaktor slutar sändas.


...om hur rekryteringar går till. Folk med social kompetens fungerar rätt bra som arbetskamrater. Rövslickeri has nothing to do with it, does it??


...om hur jag ska få ihop allt på jobbet i ett och samma huvud. Känns som jag bara springer runt, runt och knappar, letar, prickar av och knappar lite till. Det blir man inte packad på... Men Tessan är duktig.


...om hur man gör när man sover gott om natten. Den som var innehöll ca 2 timmar total sömntillförsel. Det är lite lite det. Iaf om hjärnan ska fungera dagen därpå.


...om vad man gjorde innan man hade barn. Igår var vi barnlösa. Vi kom inte på hur man gör med sånt tillstånd, mer än att vi tog oss ut på en promenad med jycken. Inga barn som "knöade" över att vi gick för fort, för långt, för regnigt... Det är så drygt att lyssna på...men det TILLHÖR ritualen liksom.

Skumt.


...på fredag om att jag ska julpynta. Men jag gör det bara för syns skull. Hoppas pepparkakshuset får vara i fred för katten. Det kom hem idag och var väldigt sött. T o m ihoplimmat med smält socker.


...om hur fan länge till vi bara ska ha en hund!!?? Klåda.


...om morgondagen. Blir det inte toppen så vet jag inte om jag kanske väljer att hoppa över den?! Det känns som idag var lite för trevlig för situationen. Morgondagen kan väl inte bli en större kioskvältare??


Nåväl. Snöar det i natt kommer jag vara förbannad hela morgondagen.

Påminn omgivningen om det.


Gonatt.


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards