Alla inlägg den 9 november 2012

Av csa - 9 november 2012 21:44

Jomen ni läste rätt i överskriften.

Trodde faktiskt själv aldrig att jag skulle uttala, skriva eller tänka de orden...men...


Imorse piggna man till sörrni. Snudd på FYSisk aktivitet...före kl 6:30!!! när jag fick hoppa undan för en kräka med en förvånadsvärt alert rörelse för att vara mig. Och vid den tiden på dygnet dessutom.

Aldrig varit bra på just sånna här moment, då jag själv hulkar som en katt med hårbollar i halsen, bara nån uttalar kräks...   Så i samma rörelse som jag ska vara den där luuugnande mamman som (såklart) hjälper sin kräkande dotter...så lyckas jag samtidigt borsta klart tänderna, få upp sambon för undsättning och proppa mig full i vitpepparkorn!

Det är ju nästan en bedrift bara det!!

Typ i dörrhålet andades jag ut.


Tacken för att man ställde upp på sin arbetsplats idag - genom att komma halva dagen bara för att jag kände ett slags ansvar - var nästan i stil med serpentiner, jubel och tacktal!

Så förbannat fånigt beteende på somliga människor idag så jag blir nästan... Vilken lag ska jag kika närmare på blir första tanken.

Men okej! Ska komma ihåg det. Stanna inte hemma...för då ska DET muttras över. Åk inte dit heller...för då ska DET också vara ett sk missnöje över. Jag är bara för bra för detta ....!

Har faktiskt aldrig i hela mitt liv varit med om en arbetsplats som har så många "beteenden av OJ"... Jag hoppas verkligen de uppskattar sina jobb om man säger så.

Men planer i rullning finns...


Planerna för morgondagen blev, iom kräkset, lite ändrade då. Besökarna ombokade gärna fikatiden, tills allas magar var i normalform, här igen. Hehe..nähä??? Förstår inte alls.   

Personligen kan jag ta en sväng magsjuka. Det drabbar inga kilon, om man säger så. Men jag sa´t själv.


Ha en fin helg på er! Jag hoppas bara att vi inte sitter på magsjuka utan bara Ikea-problem. Även om det smärtar i hjärtat att tro så ont om en så KÄR VÄN...



Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards