Alla inlägg den 20 november 2012

Av csa - 20 november 2012 23:01

De små "lössen" har då mkt tok för sig.

Idag försökte de spela ut mig...hehhe...men gick bet där. Men de FÖRSÖKTE och som jag skrev på FB


"Jag är så stolt över mina barn. De har modet att försöka förändra det omöjliga!!"  


För de som inte har FB, och kanske råkat hamna här...:

De försökte helt enkelt köra metoden att när pappa inte är hemma är det "regelfritt"?! Slippa gå och sova verkar vara ett hett ämne just nu. Tossor!! De som redan måste ställas upp på morgonen för att vakna. Tssss....


Imponerad över musikskolan.se, mitt i allt, måste jag vara idag. Beställde en bok där åt Ida i söndags. Den kom IDAG!!   Mkt bra!! Ida skrattade åt att en låt hette Ring Ring. Jag tubade den åt henne, ABBA-orginalet, och hon tyckte den var cool. Men ellerhur att den är!! ABBA står sig. Winner Takes It All - GULDLÅT!!!   


Pappan i huset har varit och lyssnat och debatterat på skolan med politiker och andra föräldrar. Vi kämpar vidare för att våra barn ska få ha sin skolgång FK - Åk6 på samma ställe. De har andra förslag. De vet inte vad de pratar om...men börjar nog också fatta det. Hoppas nu att de fattar att nåt man inte ruckar på är BARNs skoltrygghet!!! Måste fan finnas annat som kan dras in på och ommöbleras med. Nåja...vi kan nu bara fortsätta hoppas att de hade minnet med sig och att de stora öronen tog in.


Har nån sjuk innebandylängtan här. Blev inte bättre av att Carola tala om att det BLIR cup nästa år!!   Snälla de är, FCIF, tycker jag. Och imorgon är det ju som sagt träning...men... Det blir inget för mig.   Förbaskat synd!!!! Jag om någon borde röra på mig med sånt. X kommer inte ihåg sina ord kanske? Eller så är det så enkelt att jag inte har tiden med mig. FYS är ju "om så arbetet tillåtet" liksom... Men jag sörjer iaf!!! Och så när lillskrutt började bolla lite i köket idag igen....jamen då rycker det i lusten ännu mera. Var för länge sen sist.


Och hyperventilerar... MEN jag är megaproud att jag idag har lärt mig TVÅ nya datagrejjer. Samt passade på att knäppa en Helpdeskis på näbben. Hehehe... Man måste bara erkänna att jag hade rätt där liksom.   Gillar´t!!


Nu ska jag sövas av Torka Aldrig Tårar Utan Handskar. Har inte haft tiden att se den innan...men nu funkar helt plötsligt min svtplay efter en uppdatering!? Happy me. Folk har prata så bra om den kortserien, så jag vill såklart bilda mig min mening i frågan.


Höres hörrni...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards