Alla inlägg den 28 november 2012

Av csa - 28 november 2012 22:46

Nu har jag hittat en bil.


 

Va tror ni om den?


Fick idag veta att jag igår hade fått en tårtbit från en kund. Gud va gott!! Det var bara så att någon annan åt upp den. HON har inte idag varken påtalat detta eller tackat för den så...imorgon ska jag nog helt enkelt gå fram och säga: Varsegod!!

Man ska ju vara artig så...  Hoppas inte kunden kommer fråga om den var god. Va svarar man då för att inte verka otacksam?? Mmm....


Men idag hade hon kanske nåt att göra på sin arbetstid, förutom att springa inne och snoka på fel avdelning...så till lunch fick vi på avdelningen smörgåstårta av en annan tacksam kund. Och COLA. Jag har ju lite påtvingat neddrag av konsumtionen där...så jag njöt av hela burken.   Det var bättre förr. Då ungarna var små och man kunde "skåpsupa". De har nämligen dricka-förbud i veckorna. Och runt den här ålder har de tydligen en superhörsel för allt som pyser eller prasslar. Skit. Jag som verkligen behöver min cola och godis...snyft...


Strax innan frukost idag, stod hela arbetsplatsen ute och mös i det underbara vädret med lock i öronen. Men det gick ju det också!!

Hörseln har nu återvänt iaf. Har dock en liten fråga: Vem vill ha mitt "kylrum"?? Jag byter gärna med nån!! Är "du" döv innan så borde det inte vara nåt problem ens... Va???? Sa ni nåt??   


Som final idag så har det som överskriften nämner hänt nåt ute. Vi pratar inte mer om det tycker jag.


 

Bosse jäspar... Det är jobbigt med ny flickvän som man måste hålla i tassen å så...   


Gonatt från oss!

 




Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards