Alla inlägg den 18 november 2012

Av csa - 18 november 2012 23:16


 



Av csa - 18 november 2012 17:40

Så. Nu var hela vecka 45 slut då!?!  

Och v. 46 också, såklart. (Skulle bara kolla om ni va med i matchen...  )


En ovanligt grå-grå idag. Sååån stämningshöjare liksom!!   Men för det jag pysslat med behövdes inget väder...så jag har överlevt. Dock tog jag en vända med krattan. 18 november och krattan är rätta redskapet i trädgården. Bra där!!!   

Läxläsningen med Ida gick prima. När vi fick vara för oss själva och hon slipper ha "störtkoll" på allt och allt runt om. Kontrollfreaking är inte alltid prima vara... Hannutten och papputten bolltrollade under tiden.  Men nu är matten och läsningen done redan, så nu fick hon ju en frikväll imorgon från läxorna. Bra där!!


Tvättstugan har varit bästisen. Dammsugaren varmkörd. Vikning framför tv:n planerad.


Ett samtal ringt. Spännande. Hoppas!!


Byte av hundfoder igår lite spontant. Imorse gick ALLT ner!! HOPPAS ÄNNU MERA!!!


Sitter just nu, förutom detta skrivandet dårå, och väntar på min tur till duschen...att en lastbil ska komma med en stege (!?)...att middagsplanen ska ramla ner i skallen på nån av oss...att min vän ska höra av sig och säga att allt är bättre...att Solsidan ska vara bra ikväll...att man kan få sova ostört hela natten lång...

Det är inte mkt önskningar/krav jag har inte!! (Elak som man är, skulle man ju kunna tro på värre grejjer!!  )


Sen ska jag nog ta nåt kapitel med Mons. Har ju liksom en bok avslutad, en pågående och som bara ligger och väntar på mig!! Stressigt värre.


Imorgon...hjälp...


Idag skulle Esse(t) blivit 5 år. Hoppas hans pappa och bror tar väl hand om honom uppe bland molnen.   


 

"Det var en gång en underbaring..."



Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards