Alla inlägg den 25 november 2012

Av csa - 25 november 2012 19:15

Inget av allt blev av den här helgen. Men annat. Fast...det gör kanske inget?!


Inga barn i huset. Tyyyyst. Skum känsla. Men tacksam över att mina föräldrar gör så att jag måste jobba fast barnen får ledigt. Tolka´t som du vill...  

Jag ställer upp på jobbet och försätter familjen. Så tolkar jag det.


Vädret skänker inget. TV4 sa nyss att vintern är på väg. Vad jag tycker om det är väl vida världen spritt redan.


För att hävda nåt som inte ska påstås...

Vad är det med dessa människor som hela tiden MÅSTE predika sin åsikt, emot? Orkar inte ens tjafsa med nötter så jag nöjer mig med att skratta åt dem. Ta seden dit man kommer är det enda jag påstår. Det säger liksom allt i en mening.

I det hela så slutar all idioti bara med att man blir kallad rasist, fast det egenligen bara handlar om att jag tycker att mina barn ska få ha det lilla uns av traditioner detta landet iaf en gång i tiden hade, kvar i sin uppväxt... Jag sjöng svenska nationalsången på avslutningarna...var i kyrkan och försökte förstå nåt evangelium runt juletider...åt och äter kött...och inte fan har jag sparkat ner någon invandrare för det???!! Jag BORDE dock ha gjort det med den jävla idioten som för många år sedan slängde sig över mig och hotade mig med kniv och kallade mig FITTA. Men jag sprang istället. Och tur var väl kanske det? För annars hade man nog seta här idag med skärsår för livet...och man hade haft livet kvar ens?!

Tro mig. Snart är det rasism att åka och köpa julskinka.

Finns inget som retar mig så förbannat mycket som dessa orättvisor. Sverige är ett land som är så mesigt att de inte vet vilken Burka de ska klappa på och vilken ljushårig de ska bura in... Krasst sett.


Bedrövligt är vad det är...!!! Det var bättre förr!


Det enda lilla som häver söndagsångesten idag är att man kanske kan få höra vad en debatt på FB i helgen, handlat om.    Är det vad jag tror så är någon helt ute och cyklar och har inte sett, hört eller upplevt vad vi på närmare håll gör...dag ut och dag in... Men det är iaf en liten detalj som kan "liva upp" en jävla måndag.


Dags att fly verkligheten och se på Solsidan.


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards