Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Poolspel å Mat

Av csa - 11 november 2012 21:15

Vilken lång dag!!!!

Jävlans tur det är helg iaf.   


Började lite smått jobbig...förbannade fönstret på bilen hängt sig... Va fint! Åka med nervevat till Vås fram å tillbaka. Precis rätta årstiden för sånt!!   

Löste sig med mindre våld...

Samling.

Framme.

Lite väntan...och så var det dags för första matchen!


   

IBK Hallstas absolut sötaste målvakt alla kategorier!!!


Tokiga unge som gillar att stå i skottlinjen!!!?? Två halvlekar dessutom!! Säger bara modig.

En match spelade hon ute och jag tycker hon är jätteduktig. Inte alls sådär "flickpimpinettig" som tjejer kan vara. Hon gör lite på och vågar försöka förflytta sig med bollen också. Duktig tjej!! STOLT mamma!!    

Och en i golvet skicka hon också! Heheh...mammas tjej!!   Nej Carola...det där såg du inte!!   


Lång men OTROLIGT rolig dag i hallen. Jag tjoa och skrek! Somliga av de små är ju riktiga stjärnor. Sami och Carolas Hugo är GRYM!! Shit vilken spelare han kommer bli när han blir äldre, för han har ju vinnarskallen och känslan redan, som 7åring liksom. Nåja...ett innebandyproffs som svärson..jodå. Det funkar för mig!!   


 
Taktik-snack!!
(Själv fick jag syn på sponsorn... Trodde inte de höll på med sånt? Men BRA att!)


Direkt efter matcherna så åkte vi till mina päron och åt och fikade gott. Paltkoma!!! Somliga fick mer av den varan än andra...hehehe...


Väl hemma igen så har vi knypplat med bilder till Idas Cypernhäfte som säkert skulle varit inlämnat för länge sen...men va fan. Har man inte nån skrivare som vill vara med så har man inte. Det är ju inte så att man kan trolla.

Några av bilderna som Ida ville ha med:


    

Tigern både röt och rörde på sig!! Restaurang-inkastaren startade hela djurparken för Idas och Hannahs skull. Hannah tyckte dock de va läskiga...men Ida posade glatt.    Hyfsat snygg inredning för att vara en restaurang måste jag säga. Får nog prova maten där nästa gång.
Modig tjej nummer 2. Aldrig att jag skulle dyka med syrgastuber. No way!!


Och så nu var det dags att ta en dusch och inse att allt roligt är över för denna veckan...suck...tillbaka till tråket...

Jääsp... Har dock 2 viktiga möten så...jodå.

Men har man tur så kan ett litet samtal i veckan liva upp. I´m a believer!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards