Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Tid(IG)

Av csa - 24 april 2013 22:27

Skulle jag sova vid 22 idag. Lovade mig själv det...i måndags... Har idag säkerligen kunnat stå å sova om jag haft chansen, innan jag vaknade till efter halva dagen ungefär.

Tidig läggning är den enda medicinen, säger jag ju 300ggr i veckan, till mina barn.

Bra att man lever som man lär.   


Men så funkar ju de flesta. Så jag är ju i gott sällskap. Eller inte.


Jobbat såklart.


Och hade 3 bör/måsten för kvällen. Men 2 av 3 done är ju inte så pjåkigt? G borde jag iaf få i betyg.

Klippningen får väl bli imorgon istället dårå.

Eller så tar jag å flirtar in mig hos bästa J inom väldigt kort. Det växer ju som ogräs. Snart kan jag stoppa ner topparna i byxlinningen, då kanske brallorna sitter kvar uppe t o m.   


På kvällspromisen så blev det ett låååååångt stopp. Träffade en av mina goaste fd jobbarkompisar. Mkt behövde avhandlas. Trevligt!!!

Dock var det inte lika gosigt att höra talas om hennes "nya" grannar som köpt en valp (nu typ junior) av en för oss rätt känd uppfödare av berner. Undra om den uppfödaren verkligen vet vilket hem den bor i? Jag hoppas inte, trots allt.

Promenader verkar vara något de missuppfattat att en hund ska ha.

Sambovovvarna är väl inte nåt jag direkt skulle vilja träffa då en av dem t o m fixat så matten fått betala dyyyrt för att den bitit en annan hund och dens husse svårt!!   

Spännande liv och uppväxtmiljö. Stackars hund.


Idag tog några planer en tokvändning. Skoj!!!! Spännande. Med mera. Alla goda ting är 3.

Men den som lever/läser här, får väl se...  Det är inte många veckor kvar jue.

Men innan ska vi ju *piiip* och därförinnan så kommer ju denna veckas lördag. DEN längtar vi till hela familjen!!   


Nu ska jag iaf stänga ögonen å försöka att inget se istället.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards