Alla inlägg den 2 juli 2014

Av csa - 2 juli 2014 23:55

Jag vet att jag loggat ut för nattsömn.
Men det hände en grej. Inte dålig. Men jag blev vaken en stund till bara.
Fast efter 3 timmars sömn på eftermiddagen så ligger jag inte back iaf ;-)

Har en grill MED ett VW-märke nu!!! Snyggt!!!

Vädret. Va va de för galenskap på eftermiddagen?
Kan vara lite mitt fel...ja tog på shortsen igen... :-P
Det har alltså varit solgass hela dagen fram tills mitt klädbyte.
Sen bara small det.

Hängrännorna hängde inte med kan man säga.

Ok. Vattna uteblommor behövdes alltså inte.
Så jag tog till saxen istället.
1 dm rök som vanligt. Nu kan jag kamma mig!!! Imorse satt borsten fast. Hade vart snyggt å åka till jobbet med den hängandes i nacken.

Om jag är egensnål som klipper mig själv?
Absolut!!! Men mest behändigt faktiskt. De ska ju bara kapas lite...och så verkar det växa ut igen av nån underlig anledning?!
Varför ska jag lägga 400 spänn och tid på att få de gjort när jag har egen sax?
Verkar bara onödigt.

Resten av dagen har sett mörk ut. På himlen. Massor av åska!!! Och en och annan störtskur. Hur härligt väder som helst!!! Är inte ironisk nu.

Tog mig en liten stund i Pärlan. Checka. Planera. Snart dags att bädda den igen!!! :-)

Men nu faller ögonen strax igen.
Nattinatti. Jobb och Bildag imorgon. Bl a.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards