Alla inlägg den 27 juli 2014

Av csa - 27 juli 2014 23:45

Jag kommer nog ALDRIG glömma denna veckan!!!

Känns som den varit 7 veckor lång. Men inte av ondo (fast hela kroppen nu gör ONT!!!!) utan pga allt som hänt.

"Magsår" har läkt!!!

Fantastiska resultat!!!

Jag har främst 3 bilder i minnet just nu.


  
Eken försvann!!!


Hoffa blev FRIRÖNTGAD!  


...och STAKETET är nu KLAAAAART!!!!


  


 


Ser ju jättelåååångt ut.   


 

Denna utsikt från altanen! Inget brunt, äckligt, murket, litet skitstaket kvar att skåda.   

Ren tur att ingen hund lutat sig mot det föredetta. Det hade rasat rakt ut isf. 


 

Nåja "lilla" sten. Vi har nog en plan för dej med ska du få se...  


Att sen kunna tillägga:

Det fantastiska sommarvädret! Värme och Sol...som dessutom perfekt kompas av Semester. 

Bosse "läker".

Utvilad. Sover som en stock och vaknar verkligen utvilad!!!  


Denna semester går till historierna. Och än är den inte slut!! Fast sambons är...  ...vilket jag inte gillar. Det är nu jag skulle vilja kunna åka bort och bara sitta och mysa åt att "allt" är klart där hemma. Försöker samtidigt tänka att det kommer ett annat år för målning av huset som ingen hunnit med... Fy mej å tänka så när vi hunnit så mycket!!! Jag vet. Förlåt...mej, Mej!   

Det är väl tur det kommer helger även efter detta.

Fast det är ju inte samma lika. Och då tänker jag inte på att vi ska hinna måla huset i år. Det jobbet avskrivs här och nu från 2014.

Detta året har redan bränt en av oss. Så låt en slockna och en aldrig tändas - målet med året. 


Ett tag satt jag och ärligt funderade på att åka och "campa" på Skantzö. Bara för att få bo i husvagnen fast sambon jobbar, låta kidsen få bada sig skrynkliga, skita i dammet/stöket som hägrar i huset (som behöver jordens värsta storstädning nu när man bara hållt på ute) och bara kunna drunkna mig bort i min nya bok med snusande vovvar vid fötterna...

Men så kom vi ju på. Det är bara några dagar kvar tills Ida ska åka på sin lilla "trip". Dags för DUST. 


Så då får vi avvakta även nästa vecka med att slänga oss iväg. Fast det finns en massa jag vill hinna med...så det kanske inte gör något? Häver undan tankarna på ska/bör/måste och försöker tänka vill.  

Får se om jag tycker samma om några dagar. hehe...!!!
Men tanken om att liksom dumpa oss någonstans i vagnen...och så kan sambon komma och "hälsa på" efter jobbet är inte såå dum. Inte dum alls. 


Tröttmössa.nu  Imorgon får vädret hjälpa mig fatta lite beslut i vad och inte vad. Vill en hel del. 


Av csa - 27 juli 2014 01:03

Bilder säger mer än tusen ord. Ibland. 

Dessa...värmer MITT hjärta!! Idag så bara fick han fnatt och fick för sig att han skulle leka. Om ni bara visste hur mycket jag saknat det!!

Örat är tjockt...men inte längre så fyllt så det nästan stog utåt.

Det känns som det går framåt!!! Eller...ja...med dessa bilder och upplevelsen i sig, så har det ju gått framåt!!!


 


 


 


 


 


 


   


 


   


Och jodå. Cuba Libre tasted good!!


NU är det gonatt.


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards