Alla inlägg den 10 juli 2014

Av csa - 10 juli 2014 23:45

Tiiidig morgon. In med hela gänget och så iväg.

Med en valp, två hanar och en löptik. Intressant!! Hehe...

Strax därpå somnade jag. Ja...lite som vanligt. Rätt urusel på det där med att åka bil - JAG VET!!

Men hellre att man somnar efter 900 meter än att man plågar chauffören med nonsens, right?!   


Bilderna av campingplatsen är tagna i efterhand (därav molnigt) för det var det verkligen INTE när vi kom fram!! Snarare hett som i *piiip* så hela skallen snurrade.


 

Vovvarna hade första parkett mot lekplats, servicebyggnad och bara 10 meter till hundduschen.

MYCKET praktiskt!!! För de första dagarna hamnade de under isvattenkranen många gånger.


   

Åt andra hållet-bilder.

Mängder med stugor att hyra fanns det iaf. Tur vi hade så lätt att hitta våran plats...annars hade jag lätt varit vilse direkt. 


För att bokstavligen kyla ner yra mössor och svettiga barn så tog jag och Carola oss ner med kidsen till "playan".

Och tro det älle ej - Stina har badad!! Debuten gjord!


 

Hannah på språng ner i blötan.


      

Nu finns det ju inget exakt bildbevis på det (pga att vi var i vattnet allihopa - men det blöta på mig är inte svett om man säger så!)


När vi kom tillbaka till campingen blev det mat och sen slocknade de flesta rätt fort.

Skulle ju upp tidigt dagen därpå också...


Av csa - 10 juli 2014 00:00

Jaha! Nu är den här då!?
Det som alla längtar till. Inkl jag.
Men...vart är SEMESTERKÄNSLAN??? Jag har ingen!!!! #panik
Ska de liksom gå 3 veckor innan hjärnan är med på detta?
Då kommer jag må dåligt!!!

Hur som...jag borde sova typ för 2 timmar sedan.
Avresa med husvagnen å goa vänner!! Fast vi väljer nog att åka lite mer tidigt pga hundarnas välbefinnande.
Men. Då bör man ju hunnit sova något innsn också!!!

Heeelt slut o semestern har bara börjat...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards