Alla inlägg den 18 juli 2014

Av csa - 18 juli 2014 10:30

En sak i taget. I rätt ordning. Infria givna löften. Tänk. Planera. SE ordningen.  

Avvikelser undanbedes. Eller nej...de går fetbort! 


Exakt-nu-känslan. Skiter i semester. Skiter i vad som kan tänkas bli skoj. Skiter i om det är sol. Skiter i om hela havet stormar. Skiter framförallt i vad andra har lust med. 


Idag är jag trött. Ont. Trött. Less. Och totalt utan förhoppningar för något skoj. Har inte lust med något. Orkar inte med. 

Har du aldrig känt så går du på för starka mediciner. Och då vet du ju faktiskt inte alls hur du egentligen känner. Mao ingen idé att prata med mig i ämnet. 

 

Exakt-nu-önskan. Dra till något ställe där man kan bada och sola och göra ingenting. Inte en människa att behöva låtsas lyssna på. Om det inte är någon ljuv stämma som kan sjunga i hörlurarna förstås. Vart ligger det?


Kaffe. 


 

Ok. Helt ok. 


Av csa - 18 juli 2014 09:47

Tänkte mej några rader igår men...
Jag somnade. Strax efter Nyckeln till frihet. Guldrulle.

Vart iaf en dag i solen! Ge mig meeer.
Och på eftermiddagen så blev det ett litet äventyr med bilen. Inte optimalt att sätta sig i en bil mitt i hettan men...det blir förhoppningsvis bra utslag av det. Om Gud är god...

Fick även lite news. De va en av otrevligt slag och en med förhoppning. +/-=0?!
Det blev också snabbt lite smått grusade helgplaner... Skulle behöva hundvakt minst 1 dag. Lätt...njääe...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards