Alla inlägg den 16 juli 2014

Av csa - 16 juli 2014 20:50

En mycket o-produktiv dag idag.

Middag strax. Grillat!!!!...sen blir det soffan med film och gott/slött resten av kvällen.


Att vara ute på "turné" tog lite kol på mej... Visst var det roligt!!!! Jätteskoj!!! Men...den senaste tiden har ju inte riktigt varit som vanligt i mitt liv. Och jag känner att jag blir trött av ganska lite fortfarande.

Men det blir bättre och bättre!! Och jag tar mig själv i kragen när jag försöker hinna för mycket. Jag tänker nämligen aldrig mer hinna för mycket. Inte i år iallafall. 


Har bara setat och kika på bilder från helgen och Furuvik idag. Skrattat gott åt många av dem. 

La ut en del på FB och hoppas någon uppskattar dem. Hoffas uppfödare är så snäll så hon glädjs iaf. Då är jag nöjd!!!   


Imorgon blir det en liten tripp att åka på. 

Skulle även vilja få hem virke...eller börja med dörrarna...och väggen...och... Jag behöver ett par sandaler! 

Men jag ska börja med att njuta sol har jag bestämt. Idag har jag inte orkat mer än ligga still...inne. 

Och det gör liksom inget. Jag har ju SEMESTER!!!! Även om jag inte riktigt fått in det ännu... Känns mer som om det bara varit en långhelg... Skumt när man inte hänger med i svängarna.


Nu piper timern. Maaaat!!!!


Av csa - 16 juli 2014 04:15

Är inte vaken egentligen (om jag ljuger)...men jodå..vet absolut vad klockan är på dygnet....


MEN. Jag har ju semester som tur är!!! Jag hinner sova!!!! När precis som helst.


Påbörjade blogga i efterhand här på kvällen...hann 3 dagar... Kanske därför jag vaknade...av de fina minnena???


Ska ta och kissa lite vovvar och fortsätta sova vidare...


"Hörs" senare. 


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards