Alla inlägg den 6 juli 2014

Av csa - 6 juli 2014 16:40

Ligger i stormen å gör precis ingenting just nu.
Hur många erkänner det? ;-)

Sambon har setat i över en timme på den förbannade E18 pga att folk fan krockar åt alla omöjliga håll.
Och sträckan avstängd.
Såklart MIN sträcka till jobbet. Det är ju alltid den det händer på.
Folk måste ju va dumma i huvudet som inte fattar hur dåliga förare de är??
Det är en raksträcka!!! Den går från 1 till 2 filer typ hela tiden!! Skyltarna visar det!!! Hur svårt är det att förstå???
Blir så trött så jag ser rött!!!
Det var MITT virke som aldrig kom hem nu, pga detta.

Vicken jävla pissdag. Ja. Man får tycka så.

Förutom att Bosses dotter tagit Reservcert i Norge då!!! HURRA HURRA HURRA FÖR STINE O FOENIX! <3
Och igår blev sonen 3 bh i Piteå! HURRA HURRA HURRA LENA O FOPPA!!
Tänk att det inte ens fanns cacibrosetter i Ronnby. Haha!!! Ksk ska koncentrera sig på nationella arrangemang om de inte vill ens bjuda på sånt litet... :-P

Av csa - 6 juli 2014 09:11

Nänä.
Jag har inte sovit tills NU.
DET sköter andra så bra såå i de här huset.
Vem har sömnbrist???
Hoppas jag får semester snart så jag också kan...
Har varit uppe sen 6. Men frulle funkar inte direkt ur sängen för mig. Så nu blir bra.

Är faktiskt smått avis på min sambo som har en sån fantastisk sambo.
Hon. Ordnar. Tar de svåra. Planerar. Tänker ut. Ekonomisk (Ja. Snål om vi ska va tjatiga) Är den som törs. Är ärlig. Har svaren hon står för. Utåt lika som inåt.
Hur hittar man en sån??? :-O

Bäst är. Älle sämst.
Hon skrattar o ler. Nu är det bara å köra i 300.
Suck.

Sååå....har jag inte lyckats röra upp nån ÄN???
WTF!???

Den här veckan är jag lovad ett färdigt staket! Det hörde jag klart å tydligt för ca 2 veckor sedan!!!!

Vänta nu. De är vilken dag idag??

Av csa - 6 juli 2014 08:22

Igår. Sol.
Klippte gräset i 100 graders hetta.
Isduschade Hoffa.
Tvättade kläder besinningslöst.
Och väntade på nåt positivt ärligt uttalande om utst. karln o hunden åkte på.
Bäst kan jag nog sammanfatta: Sällskapet. Platsen. Och så va de nå mer...?!

Bosse kom hem m husse igår vid 23.
Låååångt dygn på resande fot. Men med bästa sällskapet hade det gått strålande.
Men han har ju varit duktig.
Och tydligen var han bäst. Vet inte hur många som nu sagt att fel hane vann - Om man ska se helhet. Haha!!!

Ja. Jag var ju inte där men...det är ju inte "bästisar" som uttalat sig direkt.
Bara folk med kritiska ögon. Ringside.
Men domarn dömer ju sånna där aktiviteter.
Och om just denna för dagen inte värdesätter rörelser, anatomi o bästa pälsen.
Jamen då vet vi DET.
Och köper inte den tjänsten mera...förrän vi har en hund med INTE ovanstående egenskaper.

Men JAG tycker 2a bh är strålande plac! Döm inte hunden efter mattes åsikter. Jag bara gillar det bästa. Kräsen. Ärlig.
Om någon är tävlingsmänniska här...då är de iaf inte jag.

Grattis!

Another day in paradiset är på gång.
Sol är gärna välkommet.
Jag är inte den som klagar på underverk.
ASG!

From my point of view... <3






Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards