Alla inlägg den 8 juli 2014

Av csa - 8 juli 2014 22:37

Det är början på slutet nu.
Och jag har just slängt in alla kläder på plats.

Dock gnisslar jag tänder över prognosen för vädret.
Bra när vi inte behöver det och just nu bläää när vi vill ha det.
Måtte det ändra sig!! För igår såg det betydligt mer lovande ut.

Alltså storlekar på hundprylar!! Ja...kläder för folk också förvisso. Skämt att det inte kan va nån standard på sånt!!
Kyltäcke för hund. Storlek XL. 70 cm. Det är stort. Men Hoffa kunde knappt få eländet över skallen!!! (Förvisso har han väl mellansveriges största bernerhuvud...men iaf!!!) Och det fattades ca 20 cm (!!) baktill dessutom. Suck!!!!

Har dock skrattat gott åt min sparade garderob jag rasslade runt i idag. Sånt som varit oanvänt men för litet förut. Det är för stort nu.
Och jag ska ärligt säga att jag såg inte det komma när jag sparade det.
Men skönt att ha hittat ett par shorts iaf!!! Bälte på dock. ;-)

Dags att ta en svalkande dusch och sova.
Det är jäkligt nära semester nu. Och lika nära till campingliv med en av de mysigaste vänner vi har <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards