Alla inlägg den 13 juli 2014

Av csa - 13 juli 2014 23:45

Ett riktigt vidrigt väder denna dagen. Hela dagen dessutom.

Det blev många vändor med att ösa ur "förtältet". Allt dyngsurt. Blääää!!!

När vädret visade att detta skulle pågå i dagarna, minst, 2...då var det nästan så man drog djupa suckar...


Men mig gick de då ingen nöd på.

Jag, Carola och Sami åkte till Ullared. Kaj, vovvar och barn hängde på campingen. Sambon VÅGAR VÄGRA ULLARED. Eller...?!   


Och så hamnade man då där. På det omtalade stället.

Såg gladeligen inga kameror. Ingen Morgan. Inga matchande overalltyper.

Och mitt snurrande runt i fabriken var som lokalsinnet i allmänhet... Hamnade vid denna Sportbar hur fasen jag än gick!?? 

Men det var skoj!! Helt klart göras-om!!!
Handlade inte skjortan av mig. Då hade jag nog planerat mera innan... Nej. Jag strosa runt och handllade det jag ramlade på. Kidsen fick nya Onepieces bl a. 


Tillbaka på eftermiddagen. 

Regnet fortsatte.

Det blev mest mys av denna dag.


Alla utom jag gick å åt på restaurangen och kika på fotboll. Sami och Carola firade 2årig bröllopsdag. Hurra fina Ni!

Jag fick mat hämtad till vagnen och den var helt sjukt god!!!


De gick bra det här med. Jag hade ju underhållning av nya grannar och ett besvärligt förtält. ASG!!!!

Jajaja...det finns folk som tycker man är elak som sitter och fnissar åt sånt... Men jag kan lova att folk haft lika om inte mer roligt åt oss. Och det rör inte mig i ryggen. Nu sitter jag INTE å gapskrattar rätt ut så de ser det!!! Jag är inte totalt känslolös på denna punkten!!! Men att ha ett getöga åt rätt håll...och få småle...det är tillåtet.

Själv hängde jag ju stundtals i markisen då småstormen nästan lyfte alltet i omgångar. Det roade andra. 

Dock förstår jag ff inte varför paret envisades med att prata mer i mobil om HUR man skulle få upp eländet än försökte. Det tog timmar innan det stod på plats. Och då var ytterligare 2 par involverade.

Campinglivets tjusning!!! Vi roar varann.

Det vore ju mer hemskt om man hade hundar som sprang runt på campingen och skvätte ner folk med deras JÄTTEVARMA kaffe liksom!! Det vore ju hemskt...och vääääldigt farligt...  



Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards