Alla inlägg den 4 juni 2015

Av csa - 4 juni 2015 22:56

Måste börja med att säga att NU kom väl sommaren iaf? Det har ju varit något som lyst från ovan nästan hela dagen iaf. Blåsten la ju bara snebena och inte som igår...nackhåren i pannan. Jag, som är det mest positiva jag vet om...  , bestämmer mig för att JO, nu kom den! Grattis Sverige!! Att jag nu hamnat i nåt slags förstadie till förkylning(?) med nya nysrekord varannan timme...det skyller jag tisdagens väder för. Jag har då INTE tänkt bli sjuk. Ooonej!!!!   


Jag som hade alla triumf på hand fick idag lägga ifrån mig ett... Skit också. Eller egentligen var det datorns fel!! (Vet att man inte kan skylla på en dator..men nu gör jag det iaf...) mest för att P inte ska får rätt. Den byter lager värre än de där modellerna på tv:n byter kläder. Bugg säger jag. Mao..datorns fel.   JAG??? Kan väl inte göra nå fel heller...  

Men eftersom jag är så fullkomlig så rättade jag till det värsta innan hemgång och ska/bör/tänker försöka börja lite tidigare imorgon och ordna resten. Lycka till säger jag bara...haha...imorse snoosade jag bort 50 minuter och kom till jobbet med andan i halsen...    Man är bra trött nu. 


 

 


För första gången den blommar. Det tog alltså bara 2 år för den att gå från nyplanta till blom.

Det får en ogrön-fingrad va nöjd med!!


 

Här är 3 bevis på att något verkar vara som bra nu.

Syrenerna blommar...doftar ljuvligt!!! och nyklippt gräsmatta blev det efter jobbet.

Sambo och ena dottern skötte ogräsplock och äldsta prinsessan var på fotbollsträning.


Hade en liten, läs rätt STOR, dialog med yngsta innan middagen.

Men tror vi är sams nu. Iaf sams om vad jag anser varit nåt av det dummaste hon någonsin hittat på!! Fast jag är egentligen skitarg fortfarande. Att ställa sig och karva med morakniv i möbler...  ...det är inte alls ok!!!! Och inte tycker jag att jag har råd att skaffa nya möbler pga detta heller. Så jag tror eländet ska få stå kvar bara som påminnelse för henne...   Fast jag själv kommer lida av att se det... 


ICA bjöd idag på Kids Meny. 

Så visst fick de laga lite mat.

Gott absolut!!!


 

Vem gillar inte tacopizza liksom???   


Nu blir det Blacklist.

Och plötsligt idag ramlade det ner nåt i posten. Beställde ju igår!!! Men huuuur lång tid kommer det inte bli att vänta på den lilla nu dåååå????  Abstinens!!!!


Nattinatti.


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards