Alla inlägg den 18 juni 2015

Av csa - 18 juni 2015 21:59

Nu ÄNTLIGEN blev alla lediga, samtidigt, i det här huset. Tycker alltid vi är på olika håll och kanter här... Men ikväll är vi lediga. Och hemma. Alla.


Det "firas" med att barnen smyg-sminkar sig värre än oigenkännliga (!!?), sambon hänger med paddan i köket och jag surfar växter(!!!???)


Ja. Jag har iaf feber fortfarande. Det är min ursäkt. 


Men nu när jag sått mina idéer...och ringt in fler. 


Kryssning, Grönan, gjutet läge. Det behövs lite sol. Och resten kan man inte göra nåt åt.


Dags att sluta tänka och se på film istället.


 

Passar väl med "sjukhus" och mord för en "halvdöd" mig just nu...

  


Av csa - 18 juni 2015 13:37

Det blev lite mycket huxflux igår.
Febern sköt i höjden. Smärta i munnen. Akutbesök till SMILE och åkte hem för att vila... Somnade bort resten av dagen.
Det blir ju bättre sen. Visst!? Men gärna imorgon.

Sugrörsmetoden, feberfrossa o allmänt paj.
Men isglass är gott.
Midsommar blir nog inte riktigt som jag hade önskat.

Gonatt en stund från hon som har... (varning för otrevlig bild)...en massa gojs nerstoppat i rotsystemet... Blääää.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards