Alla inlägg den 28 juni 2015

Av csa - 28 juni 2015 21:38

Om det hade varit lördag idag också. 


 


Igår var jag tydligen lite sliten efter allt.

Minns att jag kurade ner mig i soffan vid fotbollen efter middagen. Sen blev det som gonatt. 


Men imorse var jag pigg vid 7 iaf.

Fast...de gick som över det. Och sov därför lite till efter hundarnas frulle och kiss.


Sen fick man upp familjen, somliga mindre tacksamma... Så nu har jag lust att införa, för de 3, att få turas om (det är LYX. Jag har ju bara mig själv att varva med...) att väcka MIG framöver. Prick 5 blir jättebra!!! Så kanske tacksamheten går över till just det, när man får smaka på sin egen medicin om att ha väckningsordet lagd!!? 


Och två döttrar och en sköldpadda åkte till Skantzö. Kjell heter han visst.   Vet inte om namnvalet är bättre eller sämre än Kolbäcksloppi's Bruno den 1:e. Fråga inte.... 


 

Och vi andra har brunnit, sågat, solat, svettats...


Två jävla plankor. Typ. Fattas. Perkele!!!


En enorm hink med Falu Rödfärg är hemma nu. Som svar på den så ska det väl regna framöver hörde jag.   Hur kunde man gissat det??? Det kommer väl folk vallfärdandes när den öppnas...  


Annars.


 

Molnigt och bara 34 grader som tops idag.


Skitsommar!!! Eller hur ska det vara för detta otacksamma folkslag som kallas svenskar? Mer av idag. Ge mig. Jag klagar aldrig på vädret. Värme och sol är väder, jatack!! Är ju heller inte svensk så... 


Skulle färgat håret idag. Färgade kroppsdelar istället. 

Nu får det bli hundpromenad. Sen gonatt. Har en hel del kanonkulor att stapla imorgon. 

Medans andra bränner sig i solen.


Det ska tydligen bli molnigt och svalt btw.   


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards