Alla inlägg den 7 juni 2015

Av csa - 7 juni 2015 19:06

Då vädret var lite sådär så lät vi hundarna vara hemma när vi for iväg för dagens happening. Tur de. Så slapp de få allergi av pudeln (eller om matten var snäppet värre faktiskt??!!) som satt bredvid oss. Usch...jag mår hellre utan dem. Domar/coach/fotbollsmorsorna också. 


 

Ida valde denna metod som uppladdning inför...


...Matchen!

 

Som en gul sol! Min!!   


Många mål blev det. Vet inte exakt hur mycket det slutade med...men vinst blev det. 

Och räddningar stod hon för. 

Många fina brudar i det laget. Fina vänner. 


Hos sysslingen ramlade lillesyrran av. Men dök så småningom hem. 


 

Go'ungen!! Med choklad i halva fejset..ännu goare.


Stolt över mina pinglor!! Allt det bästa hos kids kommer väl från mammorna?   


Snyggade till hundarna, jordgubbslandet fick sig en omgång och så kom spöregnet!!

"Bra".

Helt lagligt att hitta soffan och ladda upp inför veckan som kommer. Känns...helt okej. Och sommarlovet närmar sig med stora kliv. Och jag håller på och väntar ihjäl mig efter den lille...   


Kaffe på detta så!!



Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards