Alla inlägg den 7 juli 2010

Av csa - 7 juli 2010 17:17

Kanske kan anas (av nån mer hundidiot än mig  ) att jag nu pratar röntgenresultat?!


Bosses svar kom då ÄNTLIGEN idag! Tog lite tid kan man säga... MEN - IT WAS WORTH IT! Väntan alltså.   



Fritt fram...



...och fritt bak!


Även om man absolut skulle kunna befara motsatsen. Sällan mer än en tass i backen samtidigt.        


Och som överskriften lyder så finns det väl inget annat att pyssla med idag än att...


                    


Japp! Vi får helt enkelt fira! Och nej...tänker då inte på att jag äger en hane som är fri och gått bra på utställning och ska/kan/får para tikar eller nåt sånt!

Nej!

Jag tänker Bosse = ganske stor kille redan = friska leder nu = förhoppningsvis en fortsatt problemfri uppväxt = förhoppningsvis ett längre liv utan ledproblem!


Tjoolalelejihoooo! Fasen så härligt!!! Och Hejja Eva och Stefan som nu har 4:killar röntgade och alla 4 fria med A/Ua! Härligt va ordet!! Grattis till Berntiers!   

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards