Alla inlägg den 19 juli 2010

Av csa - 19 juli 2010 09:44

Vaknade 6:30 imorse. Helt av mig själv!   Men pigg var jag och frukosten på altanen för mig själv (bortsett från de där lurviga då) var ganska mysig. Hann morsa på "grannarna" som var ute på morgonpromanden. Fiiina rottistjejen!!   


Tänkte visa den lilla rabatt-tillkomsten.

        

Enkel...men lite söt sådär tycker jag. Och nu fick ju barn och hundar en "laglig" övergång i rabatten också. (Skulle inte tro att de kommer ta den dock...  ...de fortsätter nog knäcka och braka rakt igenom som vanligt)

                

Dante studerade arbetet. Ser lite smått kritisk ut tycker jag!!?    Och den fiiiina källar-frillan har han också.


     

Tjejerna hade pyssel igår. Mamma fick fina smycken!!!   
Ida är uppstigen sen en timme tillbaka och det första som rasslade fram var pärllådan, så jag antar att det blir skapande idag med! De är så duktiga så!


Och grabbarna gör? Ja...mest letas det ff upp skuggiga platser och ett och flera ben säger de väl inte nej till. Här ligger de och myser...

Sekunden senare ser det ut som vanligt. Dante har gått iväg och Bosse äger två ben och sen kommer Dante och tjatar för att matte ska hämta tillbaka "hans" ben. För lillebror låter så farlig!     

Iofs!!! När han ser ut så här så kan man ju kanske bli liiiiiite kissenödig?!

  
MEN!!!! Ska nu inte ge varken hunden eller rasen ett dåligt ansikte utåt på nåt vis. Orsaken till hans min var egentligen en (tydligen) rysligt äcklig fluga han fångade!   

För..så här är vi väl mera van vid att se honom va?? Blid som en nallebjörn!   


Men nu! Dags att ta tag i solsängen en stund. Det blev lite kallt här i skuggan...

På återskrivande!! Ciao!


Pussgoa Falcon!!!      

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards