Alla inlägg den 14 juli 2010

Av csa - 14 juli 2010 20:56

Det är både det ena och det andra som "kliar" här nu.

  • Vill till IKEA. Måste till IKEA. Nästan så jag är portad där numera för att det är så länge sen jag gick lös på deras pryttlar.
  • Längtar ff till lins-fredagen!  
  • Vill åka och kika på hus. Bara för att antingen inse hur det står till med ev. utbyggnad or not. (Ständiga dilemmat...det kommer en höst och vinter...säkert alldeles för snart!!!  )
  • Håller på och övertalar sambon att söka nytt jobb också mitt i allt...
  • Ledighet. Det kliar i hela kroppen efter detta!!!!!! Idag försvann t o m chefen på sin ledighet...
  • Åka på äventyr. Glädja barnen och få mig själv lite rekreation, eller vad man ska kalla´t.
  • Hårfix.
  • Gå på bio. Det var så länge sen man fick sitta där i popcorn och dricka dricka...  
  • Kunna unna sig ett glas gott på kvällkvisten ute på altanen med levande ljus och en god bok. Myyysfaktor max!   

Ja...det är en hel del annat också som liksom bara vill göras!! Lite målning/uppfräschning av div. saker längtar jag också till att få göra i lugn och ro...


Ska ta en dusch och sen varva ner i soffhörnet med en film. Änglar och Demoner har jag inte sett. Så den får det bli! Men först en uppdatering av en hemsida. Hundklubbens...



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards