Alla inlägg den 23 juli 2010

Av csa - 23 juli 2010 17:19

Hämtade linserna idag. Det blev en underlig känsla. Ser bra! Men ser konstigt?    Och ser konstig ut, säger barnen.   Kan nog hålla med om det också. Det var ju några år sen sist. Har ju haft en viloperiod efter det lilla missödet senast jag var lins-seende. Ögonen mådde inte bra och behövde vila från linser.

Går nu iaf här hemma och stirrar mig omkring som om världen vore nåt nytt för mig.   


Gjorde också världens kap på klädfronten idag. Två jättefina tröjor. Sket i att prova dem och när jag kom hem så fick jag ju erfara att de inte passade såklart. Fattar inte varför somliga vill förstora "detaljer" på sin kropp. Jag skulle vilja bli av med dem ist!   


Var och kikade på ett mkt fint bilobjekt idag också. Tyvärr!!!! så var det några detaljer som inte var som jag ville ha det. Så nåt byte av bil blev det inte på tal. Får leta vidare... Annars var den skitcool!


Bara middagen är gjord och nedmonterad i magen så ska jag försöka, men de pissiga ryggen, ta mig ner på golvnivå och justera Bosses klor är tanken. Så mkt annat är ju inte jag lämplig för att fixa på en hund   . Men just nu känns bara detta lilla momenter som en näst intill omöjlighet.

Duscha borde den lilla ben-nedkletade grisen också göra. Det överlåtes med varm hand till sambon. Sen blir det "hemmaplansutställning" imorgon. Underbart att bara han 10-15 minuter till en utställning för en gångs skull. OCH att man har anmält! Tror det var ca 35 st skönheter till berners som ska vara med.


Så bra som jag ser nu (skärpan alltså) så kommer jag iaf att kunna förutspå ganska omgående vem som kommer vinna! Röntgensyn vettni.   



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards