Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Ge mig space!!

Av csa - 2 januari 2011 17:45

It´s  not fair!!   

Hur kan någon behöva göra sig av med 13 rum och kök??

  
Bild lånad från hemnet.se


Jag BEHÖVER typ 13 rum och kök!! Just detta huset ligger här i "krokarna" men...typ 3,5 mille lite för mkt i pris för min smak. Attans...det är perfekt!!!   

Och alla andra kåkar här i närheten är ju kack. Antingen ruckel, eller för små, eller ligger för dumt till, eller för dyra. Nice not!!

This is en sorts nice!!

  


Undra om "allt" kanske skulle lösa sig om man hade...

...eller inte?!


Näe...man har det förbannat bra. Men FORTFARANDE för trångt!!!! Nej å nej..beror inte på "hästarna" till hundar vi har. Möjligen lite för många katter  ...men annars så är vi nog helt enkelt lite för många mot va vi var när vi flytta in - tvåbenta alltså.

Och jag har hört mig för, på det där stället där jag "fick med mig" bäbisar hem ifrån. Man kunde inte lämna tillbaka där!!???   
Jösses så kass kundservice!!


Har kommit på att jag nog inte kommer ifrån det där jag inte vill. Ha husvisning. Iaf om jag vill till något större.    Hatar dessa snokande, nyfikna, pillriga folk som kommer och går och glor bland alla ens grejjer. Joho ni!! Så går det absolut till!!!

Snuskiga människor...usch... Det tråkiga är ju att om man la ner ett gäng råttfällor i varje låda (för att hålla snokande fingrar i styr) ja då trodde väl ev. besökare att man har råttinvasion. Knappast något säljande koncept!   


Tar en stund till eftertanke nu. Tillsammans med en god vän!

Det sägs att man tänker bättre när magen är nöjd. Så jag provar!


Ciao på Er på ett tag!!

     

 
 
Camilla

Camilla

3 januari 2011 00:09

Oj oj Stina !!! du har så rätt så om snokande hustittare ... vi hade tvärtemot er ett för stort hus för vårat behov då jag har stora barn som flyttat hemifrån .. jakten på något mindre började i våras och herregud vilka männisor vi sett på visningar vi gått på .. folk kan då krypa in i minsta vrå .. utan pardon öppnar dom frysarna och lägger kommentarer på vad det innehåller !!! jösses... jag vart så flyförbannad på en visning så jag såg nästan rött..
Då det var dags för våran visning så var vi väl förberedd på dessa nyfikna människor kan jag säga.
Det fanns inget smaskigt gömt någonstans för någon att hitta, så funderar ni på visning... ta god tid på er och låt dom nyfikna j-larna inte gottas åt något.
Lycka till ;))
Camilla

http://www.tuffa.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

3 januari 2011 00:15

Vilket härligt hus och vad många fyrfotingar man kan ha där(hi hi). Dina killar får jobba på så kanske drömmen blir sann ;)

http://www.bernerlena.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards