Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Mera snö...och lite annat!

Av csa - 5 januari 2011 23:34

Ja se då kom det ner lite mera vitt idag också då. Tack för att jag va ledig idag!! För annars hade jag nog blitt en aaaaaning försenad.

Klockan 13 kom plogbilen!


Det "roliga" i det hela är...IMORGON ska tydligen snövädret komma in över landet.

Öh?!?!

VA´ VA DE SOM KOM IDA´DÅ????   


Sitter just nu och funderar riktigt "flickigt" här. Ska jag måla naglarna först? Eller ska håret få färg före?

Båda meningarna är så inte mej. Men behövliga. Naglarna är alltid skoj att måla när man fått nån millimeters längd på. Nu kommer de ju gå av typ i morgon...men så länge kan man ju få känna sig lite...."fin"?!

Kollar juniorhockeyn samtidigt här. DET är väl lite mer jag va??  


Annars är det lite tungt idag. Matten i mig hann ju typ bara skriva igår att allt va bra med hundarna. Idag har Falcon en tung dag. Nacken strejkar igen.  

Det är inte roligt.

Men jag tycker han verkar lite lugnare nu (när han mår dåligt så jagar han runt efter mig som en skugga och hässjar kopiöst) än vad han va i förmiddags.

Lillabubben min...  Imorgon ska han vara pigg igen!!!!!



 
 
Malin & Kia

Malin & Kia

6 januari 2011 13:40

Sitter här o gapar... med tanke på när du skrivit ditt inlägg, och nån fundering på att gå och knyta sig verkar inte finnas, utan hår- och nagelfärg? Herregud människa! Hur orkar du gå upp sen på morgonen? Hehehe.... KRAM i snöyran

http://malinerngren.blogspot.com

 
Ingen bild

Sinnika

6 januari 2011 17:49

God fortsättning på 2011!
Den snön den snön, verkar aldrig ta slut. Stackars lillbubben då, det där med "hässjar" har jag alltid funderat över varför hundar gör. Selma gör det när hon är dålig i sina öron. Ett konstigt fenomen som aldrig veterinären kunnat ge mig svar på.

Hoppas han kryar på sig! Må nu så gott och ha en skön kväll och helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards