Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Sunday...men inge sun :/

Av csa - 23 januari 2011 23:05

Men envisa små flingor...ja de får jag minsann!! Varför måste han plåga mig däruppe???? Tycker han att jag passar så bra i sån där vit tröja, långa ärmar, krama om mig själv?! Jag håller inte med!


Fryslort ff. Känner mig som Joey, i Vänner, det där avsnittet när han klär på sig hela Chandlers garderob.

Kaminen är min bästa vän. Tillsammans med filten. Soffan.


Tog ork till mig och gick tre promenader mitt på dagen. Inte så långa, men var hund fick sin tid av mig iaf. Försökte filma voffarna. Med mobilen. Funka. Men...vet inte hur jag ska få ner filmen här. Hittade ingen kabel.

Men skoj att jag vet att den funkar nu iaf. Den har ju varit lite knäpp. Ena dagen fanns alla kort jag tagit, andra dagen visade displayen bara envisa ord om Inga foton. Spännande att inte vet om man har dem eller ej?!


Trött som en lort, så jag ska nog överge denna soffa och gå och sova i den hemska sängen ist (ryggen verkar vara osams med madrassen), för imorgon ska jag orka med en hel del. Bl a kunder. Känner mig ohyggligt opeppad inför detta!!

Är inte så lätt att orka...när man inte orkar...och har feber...


Barnen är fortsatt pigga iaf! Det håller en igång. Samt att den nya badrumsbelysningen kom upp. Vilket lyft!! Dock syns ju påsarna under ögonen bättre...

Lite sol vore nåt. Solarium låter som balsam i mina öron. Varmt och skönt!! Om man skulle fixa ett och göra iordninge för "sånt" nere i källaren kanske? Maka lite på hundarnas space?

Drömmar finns...


 
 
Ingen bild

Ingrid

26 januari 2011 19:32

Kass madrass i sängen???
Är du portad på IKEA eller?
Annars tror jag nog att det finns sköna madrasser där.
HUR har DU kunnat missa det?

Kram / Ingrid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards